Zrozumienie Klienta zaczyna się od poznania siebie.

By w pełni korzystać z możliwości, jakie niesie ze sobą poznanie STRUCTOGRAM®, należy podejść do niego jako do kilkuetapowego procesu. Poszczególne kroki pozwalają nam zagłębić się coraz bardziej w to narzędzie i wprowadzać je z łatwością w swoje życie.

Szkolenia mają niezwykłą, wyróżniającą się formułę, ponieważ łączą jednocześnie teorię i praktykę. Poznając kolejne kroki, od razu dostrzegasz ich zastosowanie, powiązania i logiczność. Dzięki temu w naturalny sposób zdobywasz wiedzę i umiesz ją wykorzystać. Podstawowe 3 poziomy wprowadzą Cię na dużo wyższy poziom Twojego doradztwa. By skorzystać z wiedzy związanej ze sprzedażą, produktem, klientem, budowaniem marki osobistej (poziom 3), musimy wykonać krok pierwszy – czyli poznać i zaakceptować siebie, następnie w kroku drugim nauczyć się rozpoznawać drugą osobę. Dopiero wtedy, możemy zająć się krokiem trzecim.

Jesteś menedżerem lub dyrektorem lub dopiero tworzysz zespół sprzedażowy?

Pomyśl o zrobieniu kroku 4.
Zrobienie kroku 4 pozwoli Ci prowadzić zespół, z olbrzymią pewnością, precyzją i widocznym efektem.

Co da Ci poznanie kroków 1, 2 i 3? Umożliwi Ci spektakularne podniesienie efektów swojej pracy. W krótkim czasie poprawi się Twoja wydajność, zadowolenie Twoje i Twoich klientów oraz stan Twojego konta 🙂

STRUCTOGRAM®   ETAP 1

Klucz do poznania siebie

Krok pierwszy dotyczy nas samych. Wykonasz analizę biostrukturalną i dowiesz się między innymi: Jakie są Twoje mocne strony, jakie wyzwania z tego względu stoją przed Tobą?

W jaki sposób możesz dojść do spełnienia i uaktywnić Swoją wewnętrzną motywację?

STRUCTOGRAM®   ETAP 2

Klucz do poznania drugiego człowieka (TRIOGRAM)

Krok drugi jest niezbędny, by wyrobić w sobie szybkość rozpoznawania biostruktury drugiej osoby.

Dzięki temu dowiesz się, jak się lepiej komunikować. Nauczysz się m.in jak rozwiązywać konflikty, bądź zminimalizować ich ryzyko; jak budować bliskie relacje, oparte na zrozumieniu i zaufaniu.

STRUCTOGRAM®   ETAP 3

Klucz do poznania klienta

To szkolenie trwa najdłużej. Obejmuje szereg ćwiczeń, które pokazują nam wiele o naszych produktach/usługach, marketingu, marce osobistej, ale przede wszystkim rozkładają na etapy cały proces sprzedaży od pierwszego kontaktu z klientem, przez spotkanie (tutaj szczegółowo omawiamy jego etapy), aż po serwis posprzedażowy.

To ten etap nauczy nas właściwej argumentacji w rozmowie z klientem, ale też pokaże ewentualne obiekcje i dezycję zakupowe.

STRUCTOGRAM®   ETAP 4

Klucz do przywództwa i budowania zespołu

Ten krok jest niezbędny dla wszystkich Menadżerów i Dyrektorów, by w pełni korzystać z mocy STRUCTOGRAMU®.

Dowiesz się, jak dobierać osoby do zespołu, tak by miały okazję w pełni rozwinąć swoje skrzydła.

Sprawdź kalendarz szkoleń.